مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-12اقتصادي

خروج دام از چهارمحال و بختیاری صرفاً با اخذ مجوز


شهرکرد_رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طبق مصوبه شواری تأمین مقرر شد که خروج دام زنده از استان صرفاً با اخذ مجوز و به صورت محدود انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین برزگر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بعد از اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها یکی از چالش های ایجاد شده در صنعت دام و طیور بود.

وی افزود: در بحث گوشت قرمز سه حلقه زنجیره تولید شامل زنجیره تولید، واسط و عرضه در چهارمحال و بختیاری فعال است، در زنجیره تولید و عرضه فرایند به خوبی تداوم دارد اما ساماندهی حلقه های واسط بین زنجیره های تولید و عرضه یکی از موضوعاتی است که در این استان کمتر به آن پرداخته شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در اسفندماه سال گذشته بحث شناسنامه دار کردن انواع گوشت در عرضه، در دستور کار مجموعه جهاد کشاورزی استان قرار گرفت که درجه بندی آن ها انجام شد.

برزگر عنوان کرد: امسال ساماندهی زنجیره های واسط یا کاروانسراها در دستور کار جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو کاروانسرای بزرگ در چهارمحال و بختیاری در حال فعالیت است که در دو شهر بروجن و شهرکرد واقع شده اند که مرکز خرید و فروش دام به ویژه دام سبک در این دو محل واقع شده و عمدتاً در تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج دام از چهارمحال و بختیاری صرفاً با اخذ مجوز

خروج دام از چهارمحال و بختیاری صرفاً با اخذ مجوز