مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-19سياسي

مهران به عنوان منطقه ویژه فرهنگی معرفی شود


از ابتدای محرم امسال تا دهم محرم 240 هزار نفر زائر از مرز مهران تردد کرده اند و با توجه به این امر، مهران به عنوان منطقه ویژه فرهنگی معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی امام جمعه شهرستان مهران، در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهران گفت: فقط در محرم امسال از ابتدای محرم تا دهم محرم 240 هزارنفر زائر از مرز مهران تردد کرده اند در حالی که آمار سال گذشته 159 هزار نفر بود لذا پیشنهاد می شود که با توجه به این امر، مهران به عنوان منطقه ویژه فرهنگی معرفی شود.

  وی با انتقاد از رویکرد و عملکرد صدا و سیما در تبلیغات برای تردد و عبور از سایر مرز های غرب کشور به کشور عراق افزود: صدا و سیما با رعایت مؤلفه های تبلیغات درست، از تخریب مرز مهران پرهیز کند.

امام جمعه مهران یادآور شد: تقدیر از مردم مهران که به رایگان پذیرای زائران و مهمانان هستند ضروری است و بر ممنوع کردن تغییر کاربری مواکب از خدماتی به تجاری تأکید کرد.

   وی گفت: تمام زیرساخت های اربعین در مناطقی خارج از شهر مهران است و زیرساخت های اربعین در داخل شهر مهران بسیار ضعیف است و لازم است که مسئولان به این امر توجه کنند.

  حجت السلام و المسلمین امینی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی که اربعین یک امر جهانی است و باید جهانی تر شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهران به عنوان منطقه ویژه فرهنگی معرفی شود

مهران به عنوان منطقه ویژه فرهنگی معرفی شود