مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:212023-08-13ورزشي

تاریخچه بازی های ذوب آهن و سپاهان در شهرآورد اصفهان


تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن 72 بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم های فوتبال ذوب آهن و سپاهان اصفهان چهارشنبه ساعت 21 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت و هفتاد و سومین شهرآورد اصفهان را برگزار می کنند.

ذوب آهن در حالی پا به این دیدار می گذارد که امسال محمد ربیعی را روی نیمکت خود دارد و در نخستین بازی خود در انزلی با نتیجه 2 بر یک ملوان را شکست داد و با روحیه به اصفهان بازگشت.

شاگردان مورایس در سپاهان نیز که حساس ترین بازی هفته نخست را مقابل تراکتور را پیش رو داشتند، با برتری قاطع 3 بر یک برابر تیم تبریزی، خط و نشان جدی برای حریفان خود کشیدند.

ذوب آهن و سپاهان تاکنون در جام های مختلف 72 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که 27 برد برای سپاهان، 19 برد برای ذوب آهن و 26 تساوی در تاریخچه بازی های این دو تیم به ثبت رسیده است.

مهدی رجب زاده با 5 گل و محرم نویدکیا، محمدرضا خلعتبری، ادموند بزیک، مرتضی تبریزی و عباس سیمکانی با 4 گل برتری گلزنان شهرآورد اصفهان بوده است.

در دیدار رفت فصل گذشته دو تیم در فولادشهر به تساوی یک بر یک رضایت دادند اما در بازی برگشت طلایی پوشان سپاهان با نتیجه 2 بر یک ذوب آهن را شکست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخچه بازی های ذوب آهن و سپاهان در شهرآورد اصفهان

تاریخچه بازی های ذوب آهن و سپاهان در شهرآورد اصفهان