مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-29اقتصادي

رشد بیش از 5 درصدی اهدای خون در تاسوعا و عاشورا در قزوین


مدیرکل سازمان انتقال خون استان قزوین گفت: امسال در شب های تاسوعا، عاشورا و شام غریبان اباعبدالله(ع) در مجموع در استان قزوین از 1226 نفر مراجعه کننده خونگیری به عمل آمد که این آمار نسبت به ایام مشابه سال گذشته رشد 5/87 درصدی داشته است.

- ایسنا/قزوین مدیرکل سازمان انتقال خون استان قزوین گفت: امسال در شب های تاسوعا، عاشورا و شام غریبان اباعبدالله(ع) در مجموع در استان قزوین از 1226 نفر مراجعه کننده خونگیری به عمل آمد که این آمار نسبت به ایام مشابه سال گذشته رشد 5/87 درصدی داشته است.

دکتر عباس طالبیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مردم نوعدوست استان قزوین مطابق سنوات گذشته در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان به اطلاعیه سازمان انتقال خون لبیک گفته و در نذر خون جهت اهدا به بیماران نیازمند مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: امسال در شب های تاسوعا، عاشورا و شام غریبان اباعبدالله(ع) در مجموع در استان قزوین 1547 نفر به پایگاه های انتقال خون استان جهت اهدای خون مراجعه کردند که از 1226 نفر آن ها خونگیری به عمل آمد، از این تعداد 744 نفر از اهداکنندگان مستمر و 93 نفر آن ها از بانوان بودند.

این مسئول بیان کرد: آمار مراجعین نسبت به ایام مشابه سال گذشته 3/62 درصد افزایش، آمار اهداکنندگان 5/87 درصد و آمار بانوان اهداکننده 2/20 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیش از 5 درصدی اهدای خون در تاسوعا و عاشورا در قزوین

رشد بیش از 5 درصدی اهدای خون در تاسوعا و عاشورا در قزوین