مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-11اجتماعي

پوستر نخستین مهرواره کودک و نوجوان سه استان شمالی در رامسر رونمایی شد


از پوستر نخستین مهرواره کودک و نوجوانِ سه استان حاشیه دریای خزر که همزمان با هفته ملی کودک در رامسر برگزار می شود، رونمایی شد.

- ایسنا/مازندران از پوستر نخستین مهرواره کودک و نوجوانِ سه استان حاشیه دریای خزر که همزمان با هفته ملی کودک در رامسر برگزار می شود، رونمایی شد.

رییس کانون پرورش کودکان و نوجوانان رامسر با توضیح اینکه این نهاد دبیر برگزاری جشنواره است گفت: نخستین مهرواره کودک و نوجوان سه استان گیلان، مازندران و گلستان مهرماه 1402، با عنوان “نام دیگر انسان ماهی ست” همزمان با هفته ملی کودک با همکاری شهرداری و شواری اسلامی شهرستان رامسر برگزار می شود.

فاطمه نعمتی سارخانلو افزود: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه و رشد فرهنگِ زیست بوم دریای خزر، آشنایی با فضاهای گردشگری و معماری منطقه، شناسایی و پرورش خلاقیتِ فرهنگی-هنری و بررسی دیدگاه کودکان و نوجوانان پیرامون این موضوعات است.

نعمتی با توضیح اینکه از روز شنبه هفته آینده فرایند ارسال آثار آغاز و تا 30 شهریور ادامه دارد افزود: این جشنواره در بخش های متنوع شامل شعر، عکاسی، نقاشی و داستان با سوژه های معماری، فضای تفریحی و فرهنگی و آرمان شهر در کنار ساحل ویژه گروه سنتی 6 تا 14 سال و در بخش ویژه نقاشی شامل گروه سنی 10 تا 14 سال است که تمامی آثار می بایست زاییده ذهن و خلاقیت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر نخستین مهرواره کودک و نوجوان سه استان شمالی در رامسر رونمایی شد

پوستر نخستین مهرواره کودک و نوجوان سه استان شمالی در رامسر رونمایی شد