مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 15:062023-07-23سياسي

انعقاد قرارداد 246 میلیون دلاری در سفر تیم اقتصادی مازندران به روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه جهت تشریح دستاوردهای سفر هیأت اقتصادی مازندران به روسیه که در سالن شماره یک استانداری مازندران در پاسخ به سوالات خبرنگاران، اظهار کرد: برای این سفر زحمات فراوانی کشیده شد پس از برگزاری هر جلسه برای بحث اجرایی کردن تلاش می شد.

وی در پاسخ به چگونگی روند اجرای مصوبات این سفر در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: کارگروه های ما از همین امروز تشکیل می شود تا مسائل مطرح شده در سفر را پیگیری کنیم و از اصحاب رسانه نیز انتظار داریم مطالبه داشته باشند.

حسینی پور در پاسخ به سوالی درباره هزینه این سفر با بیان اینکه این سفر سفرِ خوب و پرباری بود، تصریح کرد: هزینه های سفر مدیریت دولتی برعهده وزارتخانه های متبوع بود و بخش خصوصی نیز بر عهده اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوده است.

استاندار مازندران در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا تصمیمی برای صادرات مرغ با توجه به سخت گیری های روسیه درباره وزن مرغ، عنوان کرد: می توانیم صادرات مرغ را با روسیه داشته باشیم منتها نیاز داخلی ما نیازِ بالایی است، در مقطعی به ما شوکی وارد شد و در جوجه ریزی ها مشکل به وجود آمد تا جایی که عرضه و تقاضا در کشور فاصله پیدا کردند، اما آنها برای سلامت و وزن مرغ مباحثی دارند که ما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد 246 میلیون دلاری در سفر تیم اقتصادی مازندران به روسیه

انعقاد قرارداد 246 میلیون دلاری در سفر تیم اقتصادی مازندران به روسیه