مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-12اجتماعي

دقیق ترین تصاویری که تا به حال از کهکشان راه شیری دیده اید ! (+عکس)


از موقعیتی نزدیک خط استوا، مک کارتی سرانجام به تصویر باورنکردنی که به دنبالش بود دست یافت، نمای بدون مانع و با جزییات از کل کهکشان راه شیری ! - دقیق ترین تصاویری که تا به حال از کهکشان راه شیری دیده اید ! (+عکس) از موقعیتی نزدیک خط استوا، مک کارتی سرانجام به تصویر باورنکردنی که به دنبالش بود دست یافت، نمای بدون مانع و با جزییات از کل کهکشان راه شیری ! اندرو مک کارتی، عکاس نجومی، همیشه می خواست از کل کهکشان راه شیری عکس بگیرد، اما زندگی در آریزونا این کار را غیرممکن می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، آلودگی نوری همراه با موقعیت عرضی آریزونا، مک کارتی را از گرفتن عکس مورد نظر خود باز می دارد.

برای اصلاح این موضوع، عکاس بی باک چندین پرواز بین المللی را برای رسیدن به جزیره کوچکی در مالدیو، مجمع الجزایری در اقیانوس هند، در برنامه خود قرار داد.

از این موقعیت نزدیک خط استوا، مک کارتی سرانجام به تصویر باورنکردنی که به دنبالش بود دست یافت، نمای بدون مانع و با جزییات از کل کهکشان راه شیری! مک کارتی توضیح داد: متاسفانه زندگی در یک محله حومه شهر مانع از عکس های باکیفیت از کهکشان راه شیری می شود که برای آن به آسمان تاریک نیاز دارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دقیق ترین تصاویری که تا به حال از کهکشان راه شیری دیده اید ! (+عکس)

دقیق ترین تصاویری که تا به حال از کهکشان راه شیری دیده اید ! (+عکس)