مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-21سياسي

قدردانی علی نیکزاد از توجه رهبر انقلاب به کنگره ملی شهدای اردبیل


نماینده مردم اردبیل در مجلس در پیامی ضمن قدردانی از توجه مقام معظم رهبری به کنگره ملی 3400 شهید اردبیل، وفاداری به راه و رسم شهادت را نقشه راه رسیدن به قله های پیشرفت نظام دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه کنگره ملی 3400 شهید والامقام استان اردبیل، وفاداری به راه و رسم شهادت را نقشه راه رسیدن به قله های پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست که متن این پیام به شرح ذیل است؛ کنگره ملی 3400 شهید والامقام استان اردبیل که با عنایت ویژه مسؤولان لشکری، کشوری و استانی برگزار شد، ضمن یادآوری خاطرات این بزرگواران دوباره نشان داد که اخلاص، تقوا، ایثار و فروتنی شهدای گرانقدر، چراغ راه عبور کشور از گردنه های صعب و سخت بوده است.

شهدا به عنوان الگوی های عینی و مجسم سربازان وفادار و بی توقع ملت و امامین انقلاب، قطعاً فانوس راه مردم مخصوصاً جوانان ما در این دنیای غبارآلود و تارکننده ارزش هاست و امیدوارم مردم و مسؤولان نه تنها در زبان بلکه در عمل نیز وفاداری به آرمان شهدای گرانقدر را زنده نگهدارند.

پیام مقام معظم رهبری به این کنگره ضمن روشنی دل و دیده گان همه مردم و مسؤولان استان اردبیل، مجدد به ما یادآوری کرد راه مقابله با تمام اقدامات دشمن در عرصه های مختلف، استمرار راه شهدا و عمل به درس آنان یعنی مجاهدت، ایستادگی و مقاومت است چراکه ملت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی علی نیکزاد از توجه رهبر انقلاب به کنگره ملی شهدای اردبیل

قدردانی علی نیکزاد از توجه رهبر انقلاب به کنگره ملی شهدای اردبیل