مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:352023-07-30بين الملل

تنهاییِ نتانیاهو؛ مخالفت ها با تغییرات قضایی به حزب لیکود رسید


روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، مخالفت اعضای حزب لیکود با «بنیامین نتانیاهو» را فاش کرده و نوشت: برخی هم حزبی های نخست وزیر به دنبال آن هستند تا از تصمیمات یک جانبه او برای تداوم قانونگذاری طرح تغییرات قضایی جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی از جمله روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارش هایی اعلام کردند که برخی اعضای حزب لیکود ، وابسته به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر، مخالفت خود را با ادامه تغییرات قضایی اعلام کردند.

  پایگاه خبری تحلیلی عربی21 ، نوشت: پس از آن که ائتلاف راستگرای کابینه نتانیاهو با آرامش بند آزمون معقولیت را در کنست به تصویب رساند، این بار چالش جدیدی برای نتانیاهو در داخل حزب سیاسی اش ایجاد شد.

 به ویژه که این بار مخالفان در میان رهبران لیکود و حتی وزرای کابینه هستند؛ آن ها ممکن است نتانیاهو را به تعمق در پاسخ به خواسته های شرکای فاشیست خود وادار کنند تا انسجام حزبی فعلی حفظ شود.

یووال کارنی ، خبرنگار امور حزبی روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت: آوی دیختر وزیر کشاورزی کابینه و از اعضای حزب لیکود، یادداشتی را علیه آنچه او قانون افراطی توصیف کرد نوشت و ادعا کرد که عاقلان هر دو طرف، اکثریت قاطع هستند که اقلیتی از اراذل و اوباش را که می خواهند او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنهاییِ نتانیاهو؛ مخالفت ها با تغییرات قضایی به حزب لیکود رسید

تنهاییِ نتانیاهو؛ مخالفت ها با تغییرات قضایی به حزب لیکود رسید