مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 17:402023-08-11سياسي

تعهد و تخصص دو شرط لازم برای شرکت در انتخابات است


به عنوان خادم مردم و نماینده رهبری به هیچ وجه در پنهان و آشکار با اشاره یا صراحت از فرد خاصی حمایت نخواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از کاشان، حجت الاسلام سید سعید حسینی امام جمعه کاشان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کاشان با تاکید بر اینکه فرد باتقوای غیر متخصص خود می داند که نباید وارد عرصه انتخابات شود گفت: تعهد و تخصص بر اساس آیه قرآنی در سوره یوسف دو ویژگی لازم برای شرکت در انتخابات است.

وی همچنین با تاکید بر نامه پنج نهج البلاغه که مسؤولیت طعمه نیست و امانت است افزود: انتخابات با توجه به آیه 58 إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلیٰ أَهلِها سوره نساء، سپردن مسؤولیت و دادن امانات به اهلش است.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: به عنوان خادم مردم و نماینده رهبری به هیچ وجه در پنهان و آشکار با اشاره یا صراحت از فرد خاصی حمایت نخواهم کرد.

حسینی با یادآوری مناسبت های تاریخی و سیاسی روز از جمله سالروز جنگ 33 روزه حزب الله و اعلام خاورمیانه جدید و تغییر مرزهای عراق و لبنان و سوریه براساس مصلحت رژیم صهیونیستی و آمریکا  اظهار داشت: حزب الله لبنان در این جنگ با کمترین امکانات مادی اما قدرت بالای نرم افزاری و به تعبیر سید حسن نصرالله الگوبرداری از روحیه توحید و خداباوری پاسداران انقلاب اسلامی پیروز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد و تخصص دو شرط لازم برای شرکت در انتخابات است

تعهد و تخصص دو شرط لازم برای شرکت در انتخابات است