مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-19سياسي

ارائه خدمات وکالت معاضدتی و تسخیری به 62 نفر


رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل گفت: مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل در سال جاری برای بیش از 62 نفر خدمات وکالت معاضدتی و تسخیری ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم امیدی عصر شنبه در کارگاه آموزش و پژوهش بررسی چالش های قانون مجازات اسلامی در حوزه حدود، قصاص و دیات در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: مرکز وکلای قوه قضاییه با داشتن 750 وکیل پایه یک و کارآموزان تلاش می کند تا در حوزه های تعیین شده خدماتی را به آحاد جامعه ارائه کند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با برگزاری کارگاه های آموزشی و مهارتی سطح علمی و توانمندی وکلا و کارآموزان را ارتقا داده و زمینه فعالیت مؤثر و مطلوب وکلا را فراهم کند.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل گفت: وکلا در بستر احقاق حق موکلان خود با رعایت نظامات اخلاقی و حرفه ای تلاش می کنند تا به قضات در صدور آرای قضایی متقن همراه با عدالت و انصاف کمک کنند.

امیدی موضوع آموزش و ارتقای سطح سواد وکلا را به عنوان تکلیف مهم مراکز وکلا یادآور شد و افزود: در قالب کمیسیون های تخصصی و دوره های مختلفی که برگزار می کنیم سعی ما بر اعتلای علمی و مهارت افزایی اعضا است تا آنها بتوانند مسئولیت خطیر خود را به شایستگی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات وکالت معاضدتی و تسخیری به 62 نفر

ارائه خدمات وکالت معاضدتی و تسخیری به 62 نفر