مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-20اقتصادي

برای دریافت گذرنامه چه زمانی باید به پست مراجعه کرد؟


چنانچه متقاضیان 72 ساعت بعد از دریافت بارکد، گذرنامه خود را درب منزل دریافت نکردند می توانند به اداره پست محل اقامت مراجعه کنند.

- ایسنا/البرز مدیر کل پست البرز گفت: چنانچه متقاضیان 72 ساعت بعد از دریافت بارکد، گذرنامه خود را درب منزل دریافت نکردند می توانند به اداره پست محل اقامت مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا حمیدپور روز یکشنبه 29 مرداد با اشاره به اینکه 2500 جلد گذرنامه از طریق منابع صادر کننده برای این اداره کل ارسال شده اظهار کرد: 95 درصد این گذرنامه ها به صاحبان آنها تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه توزیع گذرنامه در استان از سه روز پیش آغاز شده، افزود: گذرنامه های باقی مانده هم پس از دو بار مراجعه نامه رسان ها و عدم حضور زائران، به باجه مرسولات معطله تحویل شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگشت گذرنامه به باجه معطله بلافاصله از طریق پیامک اطلاع رسانی شده و افراد با مراجعه حضوری و ارائه مدارک شناسایی امکان دریافت گذرنامه خود را دارند.

وی اضافه کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی شرکت ملی پست آمادگی کامل برای ارائه هرچه بهتر خدمات پستی به زائران را دارد.

حمیدپور گفت: خدمات شرکت ملی پست به زائران اربعین حسینی به دو بخش تقسیم شده که قسمت اول گذرنامه هایی است که توسط فراجا صادر و برای تحویل به متقاضیان به پست فرستاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دریافت گذرنامه چه زمانی باید به پست مراجعه کرد؟

برای دریافت گذرنامه چه زمانی باید به پست مراجعه کرد؟