مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-21بين الملل

هرتزوگ: روز های دردناکی را سپری می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «اسحاق هرتزوگ» رییس رژیم صهیونیستی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، به عملیات الخلیل در جنوب کرانه باختری واکنش نشان داد.

- رییس رژیم صهیونیستی در واکنش به 2 عملیات موفق نیرو های مقاومت فلسطین در کرانه باختری گفت که اسراییلی ها روز های سخت و دردناکی را سپری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، به عملیات الخلیل در جنوب کرانه باختری واکنش نشان داد.

نیرو های مقاومت فلسطین، قبل از ظهر امروز، در عملیاتی چند شهرک نشین صهیونیست را در منطقه الخلیل در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

به دنبال این عملیات 1 صهیونیست به هلاکت رسید و 5 تن دیگر مجروح شدند.

براساس گزارش شبکه المیادین به نقل از رسانه های صهیونیستی، اسحاق هرتزوگ در واکنش به این عملیات و عملیات روز شنبه گفت: روز های سخت و دردناکی برای اسراییلی هاست، زیرا دشمنان ما به هر طریقی تلاش می کنند تا به ما ضربه بزنند و به ما آسیب برسانند .

نیرو های مقاومت، روز شنبه، نیز در عملیاتی موفق شده بودند 2 صهیونیست را روز شنبه در شمال کرانه باختری در منطقه حواره به هلاکت برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرتزوگ: روز های دردناکی را سپری می کنیم

هرتزوگ: روز های دردناکی را سپری می کنیم