مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-02فرهنگي

شرایط انتخاب هشتمین دوره جایزه کتاب سال سیستان و بلوچستان اعلام شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین دوره جایزه کتاب سال این استان با اهداف و موضوع های مختلف فراخوان داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین دوره جایزه کتاب سال این استان با اهداف و موضوع های مختلف فراخوان داد.

علی سرگزی شامگاه سه شنبه در جلسه هماهنگی جشنواره کتاب سال استان اظهار کرد: هشتمین دوره جایزه کتاب سال سیستان و بلوچستان با اهداف کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب جامعه اسلامی، حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص و حفظ استقلال و هویت فرهنگی فراخوان خود را اعلام کرد.

وی افزود: گـروه هـای موضوعـی شامل تاریـخ شناسی و باستان شنـاسی، جـغرافیا و اقلیـم شناسی کـودک و نـوجـوان، گـردشگـری، فِرَق ادیـان و مـذاهب عفـاف وحجـاب، سواد رسانه ای، علـوم پایه، فنی و مهندسی دفــاع مقــدس، جـهادتبـیـن و علوم انسانی و ادبیات خواهد بود.

این مقام مسوول ادامه داد: شرکت در هشتمیـن دوره جـایـزه کتـاب سـال سیستان و بلوچستان شرایطی دارد که ابتدا پدید آورندگان آثار باید اهل یا ساکن استان باشند، پدیدآورندگان غیربومی در صورتی که اثری مرتبط با سیستان و بلوچستان داشته باشند اجازه شرکت در این رویداد را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط انتخاب هشتمین دوره جایزه کتاب سال سیستان و بلوچستان اعلام شد

شرایط انتخاب هشتمین دوره جایزه کتاب سال سیستان و بلوچستان اعلام شد