مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-06اقتصادي

صدور بیش از 100 اخطار مصرف برق برای ادارات شهرستان ری


مدیر اداره برق شهرستان ری با اشاره به صدور بیش از 100 اخطار مصرف برق برای ادارات و بانک ها گفت: مصرف زیاد برق در بانک ها و نبود تجهیزات جایگزین از جمله دیزل و ژنراتور در این مراکز مشکل اصلی است و هیچ گونه مراعاتی ندارند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مجید خانی مدیر اداره برق شهرستان ری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به سرقت های متعدد در حوزه زیرساخت های توزیع برق، اظهار کرد: در برخی موارد سارق با سرقت بخش کوچکی از کابل منجر به خاموشی بخش عظیمی از مشترکین می شود که بلافاصله مأموران برق جهت برقراری شبکه توزیع اقدام و خاموشی را برطرف می کنند.

وی با اشاره به قطعی برق در 20 اداره و مرکز خدماتی شهرری گفت: در بسیاری از بانک ها و ادارات و بیمارستان های شهرستان ری به دلیل فرسودگی زیرساخت ها امکان استفاده از تجهیزات جایگزین برق وجود ندارد و اغلب بانک های شهرستان ری در طرح برخورد با مشترکین پرمصرف اخطار دریافت کردند و در مواردی نیز قطعی برق مشترک را اجرایی کردیم.

مدیر اداره برق شهرستان ری با اشاره به صدور بیش از 100 اخطار مصرف برق برای ادارات و بانک های شهرستان ری تصریح کرد: مصرف زیاد برق در بانک ها و نبود تجهیزات جایگزین از جمله دیزل و ژنراتور در این مراکز مشکل اصلی است و هیچ گونه مراعاتی نداشتند و در مواردی نیز قطعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 100 اخطار مصرف برق برای ادارات شهرستان ری

صدور بیش از 100 اخطار مصرف برق برای ادارات شهرستان ری