مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-13اقتصادي

کاهش 10 درصدی قیمت مرغ در همدان/پیش بینی ادامه روند کاهشی


رییس اداره بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از کاهش 10 درصدی قیمت مرغ در همدان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود روند اُفت قیمت مرغ در بازار همدان ادامه داشته باشد.

- ایسنا/همدان رییس اداره بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از کاهش 10 درصدی قیمت مرغ در همدان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود روند اُفت قیمت مرغ در بازار همدان ادامه داشته باشد.

داریوش سرحدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قیمت مرغ هایی که از استان های دیگر وارد بازار همدان می شد، با قیمت 85 هزار تومان عرضه می شد که از هفته گذشته تاکنون به 78 هزار تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه از هفته گذشته تاکنون شاهدکاهش قیمت مرغ هایی که از استان های دیگر وارد بازار همدان می شد هستیم، تصریح کرد: با توجه به حجم تولید و افزایش جوجه ریزی مرغ در کشور شاهد اُفت قیمت مرغ در بازار هستیم ضمن اینکه براساس دستور استاندار قیمت همه نوع مرغ در بازار همدان باید یکسان شود که این اتفاق افتاد.

سرحدی با اشاره به افزایش 57 درصدی جوجه ریزی تیرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خاطرنشان کرد: در تیرماه امسال دو میلیون و 586 هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان صورت گرفته که نسبت به خردادماه سه درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 57 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 درصدی قیمت مرغ در همدان/پیش بینی ادامه روند کاهشی

کاهش 10 درصدی قیمت مرغ در همدان/پیش بینی ادامه روند کاهشی