مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-19سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت ضامن دوام انقلاب اسلامی است


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: شهدای والامقام بهترین الگو برای جوانان هستند و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضامن دوام انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عباس برزگر، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان طارم که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسؤولان عضو در این شورا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تبریک روز آزادگان، به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و اظهار کرد: اگر روحیه ولایت مداری در بین مردم نبود، قطعا هجمه های دشمن مشکلات زیادی برای کشور ایجاد می کرد.

  سرپرست بنیاد شهید وامور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه امنیت کشور را مرهون خون شهیدان والامقام هستیم، افزود: در راستای پاسداشت خون شهیدان باید جایگاه ویژه ای برای جامعه ایثارگری قائل شد و این قشر باید مرجعیت اجتماعی داشته باشند.

وی، آزادگان را میراث داران شهدای گرانقدر دانست و ادامه داد: آزادگان سرافراز باید خاطرات خود و رشادت شهدای والامقام را بیان کنند تا سیره و منش شهدا به عنوان الگو برای جوانان و نوجوانان نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت ضامن دوام انقلاب اسلامی است

فرهنگ ایثار و شهادت ضامن دوام انقلاب اسلامی است