مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 23:152023-08-20سياسي

مشکلات کنونی کشور به خاطر فاصله گرفتن از آرمان شهداست


مدیرکل و دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران دستگاه های اجرایی کشور گفت: مشکلات کنونی کشور به خاطر فاصله گرفتن از راه و آرمان شهداست.

- ایسنا/همدان مدیرکل و دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران دستگاه های اجرایی کشور گفت: مشکلات کنونی کشور به خاطر فاصله گرفتن از راه و آرمان شهداست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا رحیمی نسب یکشنبه 29 مرداد در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند که به مناسبت برگزاری کنگره 8000 شهید استان همدان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد دولت آیت الله رییسی به ایثارگران متفاوت بوده و قرار است به شکل اساسی به آنها توجه شود.

البته در گذشته خدماتی به ایثارگران داده شده اما ناتمام مانده است.

وی افزود: بخشی از این خلأ، ما مدیران اجرایی هستیم و یا نگاه سلیقه ای دولت ها بوده و متأسفانه امروز بعضی از مدیران انقلابی خودشان را برتر از ایثارگران می دانند که اصولا این چنین نیست و دلایلی هم که می آورند، کشنده تر از آن موضوع قبلی است.

رحیمی نسب ادامه داد: اصولا قوام و تداوم نظام با خون شهدا و ایثارگری است و اگر رمقی دارد نفس و رمقش با خون شهیدان است و خواهش دارم که این رویکرد که نگاه رهبری، حاکمیت و همه دلسوزان نظام و آینده اش است را سرلوحه کارهایتان قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کنونی کشور به خاطر فاصله گرفتن از آرمان شهداست

مشکلات کنونی کشور به خاطر فاصله گرفتن از آرمان شهداست