مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-01سياسي

ایتام و محسنین تایبادی 2 هزار و 700 حامی دارند


کارشناس اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد گفت: تعداد 2 هزار و 700 نفر حامی ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان هستند.

- مجتبی رحمانی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: تعداد 840 نفر از ایتام و محسنین در شهرستان تایباد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که توسط 2 هزار و 700 حامی حمایت می شوند.

کارشناس اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد افزود: 30 درصد حامیان مشارکت کننده در طرح اکرام، ایتام و محسنین بومی و 70 درصد حامیان غیربومی و ساکنان مناطق دیگر هستند.

وی ادامه داد: طرح اکرام ایتام و محسنین مختص فرزندانی است که پدرشان را از دست داده اند یا به علت بیماری صعب العلاج یا زندانی بودن پدر، از لحاظ اقتصادی و معیشتی در تنگنا هستند.

رحمانی بیان کرد: در سال گذشته حامیان نیکوکار بومی و غیربومی، مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک های نقدی و یک میلیارد و 500 میلیون تومان کمک های غیرنقدی خود را شامل مواد غذایی، پوشاک و لوازم تحریر به ایتام و محسنین تقدیم کردند.

کارشناس اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز 467 نفر حامیان در این طرح خداپسندانه جذب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایتام و محسنین تایبادی 2 هزار و 700 حامی دارند

ایتام و محسنین تایبادی 2 هزار و 700 حامی دارند