مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-16دانش

اساسنامه جایزه زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی تصویب شد


با رای اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی اساسنامه جایزه زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی، با هدف معرفی و قدردانی از برترین دانشمندان و فناوران در حوزه درمان ناباروری، - سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه سه شنبه، 24 مردادماه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری با رای اعضای این شورا، اساسنامه جایزه زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی تصویب شد.

جایزه زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی، جایزه ای علمی فناورانه در حوزه درمان ناباروری، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

محوریت اصلی جایزه، شناسایی، معرفی و قدردانی از برترین دانشمندان و فناوران برتر این حوزه در جهان با اولویت کشورهای منطقه و جهان اسلام است.

این امر از طریق ارزیابی طرح های علمی و فناورانه و اعطای جایزه به دانشمندان و متخصصان برتر صورت می گیرد.

عنوان انگلیسی جایزه Kazemi Prize است.

همچنین از اهداف این جایزه می توان به شناسایی، معرفی و تقدیر از دانشمندان و فناوران برتر در حوزه درمان ناباروری، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی؛ شناساندن توانمندی های علمی و فناورانه جمهوری اسلامی ایران در این حوزه؛ زمینه سازی برای ایجاد ارتباط بین دانشمندان و فناوران این حوزه در جهان و ایجاد رقابت بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسنامه جایزه زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی تصویب شد

اساسنامه جایزه زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی تصویب شد