مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-11سياسي

از افراد شایسته برای ثبت نام در انتخابات دعوت کنید


زمان باقی مانده برای پیش ثبت نام انتخابات را از دست ندهید و افراد شایسته را برای ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کنید.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: زمان باقی مانده برای پیش ثبت نام انتخابات را از دست ندهید و افراد شایسته را برای ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 20 مردادماه کرج با اشاره به ثبت نام انتخابات گفت: روزهای باقی مانده را برای شرکت در انتخابات از دست ندهید و از افرادی که شایستگی این جایگاه را دارند دعوت کنید تا برای انتخابات ثبت نام کنند .

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره نزدیک شدن به روز جهانی مساجد گفت: امروزه باید مساجد پرچم دار حرکت فرهنگی و اخلاقی باشند و فعالان فرهنگی مساجد باید این مهم را در دستور کار خود داشته باشند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان این که تلاوت و کرسی هفتگی در مساجد می تواند عامل ریشه کن کردن فساد در جامعه باشد گفت: در مساجد باید برای خانواده ها، توجه به بانوان و آشنا کردن آنها با آموزه های اسلامی در رشد فرزندان و اقدامات لازم انجام شود.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به حمایت از صنایع کوچک که در روز 21 مرداد به این نام نامیده شده به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افراد شایسته برای ثبت نام در انتخابات دعوت کنید

از افراد شایسته برای ثبت نام در انتخابات دعوت کنید