مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:502023-07-24اجتماعي

احداث تقاطع میدان جمهوری کرج تا پایان سال آغاز می شود


اگر به دنبال حل مشکل چندین ساله ترافیک در محدوده بلوار جمهوری اسلامی هستیم چاره ای جز ایجاد تقاطع نداریم و با بررسی های کارشناسی صورت گرفته از زمان آغاز عملیات اجرایی تا پایان آن یک سال و نیم زمان می برد.

- ایسنا/البرز نائب رییس شورای شهر کرج گفت: اگر به دنبال حل مشکل چندین ساله ترافیک در محدوده بلوار جمهوری اسلامی هستیم چاره ای جز ایجاد تقاطع نداریم و با بررسی های کارشناسی صورت گرفته از زمان آغاز عملیات اجرایی تا پایان آن یک سال و نیم زمان می برد.

عمار ایزدیار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در تلاشیم تا پایان سال احداث تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری را آغاز کنیم تا شهروندان بتوانند تا پایان عمر شورای ششم از اثرات آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه بحث تصویب ماده 5 و موضوعات ترافیکی این پروژه هم حل و فصل شده و در حال حاضر در مرحله فراخوان قرار دارد و قطعا تا پایان سال تجهیز کارگاه آن انجام می شود.

این مسئول تصریح کرد: اگر به دنبال حل مشکل چندین ساله ترافیک در این محدوده هستیم چاره ای جز ایجاد این تقاطع نداریم و با بررسی های کارشناسی صورت گرفته از زمان آغاز عملیات اجرایی تا پایان آن یک سال و نیم زمان می برد.

ایزدیار اضافه کرد: به جز این تقاطع مدیریت شهری کرج ایجاد سه تقاطع موذن، 45 متری گلشهر و فلکه اول رجایی شهر را هم در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تقاطع میدان جمهوری کرج تا پایان سال آغاز می شود

احداث تقاطع میدان جمهوری کرج تا پایان سال آغاز می شود