مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-13اقتصادي

افزایش 150 میلیون لیتری ذخایر بنزین/ مردم به شایعات توجه نکنند


وزیر نفت با تأکید بر اینکه همه جایگاه های عرضه سوخت کشور فعال هستند، گفت: ذخایر سوخت بنزین امروز 150 میلیون لیتر بیشتر از مدت مشابه پارسال است و مشکلی در تأمین بنزین وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت جواد اوجی امروز (یکشنبه، 22 مردادماه) در حاشیه نشست رؤسای کمیته های پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مصرف بنزین در کشور به دلیل افزایش مسافرت ها در فصل تابستان افزایش یافته است، اظهار کرد: خوشبختانه با مدیریت سوختی که در سراسر کشور از سوی همکارانم در شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران انجام می شود، کل جایگاه های سوخت کشور روال عادی خود را طی می کنند.

وی به حدود 4400 جایگاه سوخت در کشور اشاره کرد و افزود: همه جایگاه های عرضه سوخت کشور فعال هستند و در تأمین بنزین هیچ گونه مشکلی نداریم، اما با توجه به مصرف بالا، این موضوع را مدیریت کرده ایم.

وزیر نفت با اشاره به افزایش روزانه 13 میلیون لیتر مصرف بنزین نسبت به پارسال گفت: ذخایر سوخت بنزین امروز بیش از 150 میلیون لیتر بیشتر از پارسال در همین زمان است.

اوجی با اشاره به مطرح شدن بحث افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: خواهشم از مردم این است که به این شایعات توجه نکنند، هیچ گونه بحث افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت و مجلس برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 150 میلیون لیتری ذخایر بنزین/ مردم به شایعات توجه نکنند

افزایش 150 میلیون لیتری ذخایر بنزین/ مردم به شایعات توجه نکنند