مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-26ورزشي

بازگشت فرشاد آقای صعود به سپیدرود رشت


مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت در فاصله کمتر از یک روز پس از واگذاری باشگاه به وی، فرشاد پیوس را به عنوان سرمربی چدید ارتش سرخ گیلان انتخاب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حامد یوسفی مالک جدید سپیدرود بلافاصله پس از حضور رسمی در باشگاه با فرشاد پیوس به عنوان سرمربی جدید سپیدرود در لیگ دسته دوم فوتبال ایران به توافق رسید تا فرشاد آقای گل که حالا در دوران مربیگری باید او را آقای صعود بنامیم پس از هفت سال دوباره سکان هدایت قدیمی ترین تیم گیلان زمین را برعهده بگیرد.

فرشاد پیوس که تاکنون موفق شده چهار بار با تیم های تحت رهبری خود به لیگ دسته اول صعود کند، حدود هفت سال پیش و در 21 اسفند ماه 1394 سرمربیگری سپیدرود را در لیگ دسته دوم برعهده داشت و در 26 اردیبهشت بیست وچند هزار نفری ورزشگاه عضدی در سال 95 موفق شد تا سپیدرود رشت را به لیگ دسته اول رهنمون سازد و یکی از خاطره انگیزترین روزهای ورزشی تاریخ رشت را رقم بزند.

انعقاد قرارداد مالک جدید باشگاه سپیدرود با فرشاد پیوس علاوه بر اینکه در کوتاه ترین زمان پس از انتقال مالکیت به وی انجام شد، در مذاکره و حصول توافق نیز به نوعی رکورد محسوب می شود و طرفین در کمتر از نیم ساعت با اتفاق نظر در بندهای قرارداد به توافق رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت فرشاد آقای صعود به سپیدرود رشت

بازگشت فرشاد آقای صعود به سپیدرود رشت