مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:502023-08-08بين الملل

سرویس امنیت داخلی اسراییل مدعی بازداشت یک تیم عملیاتی از چپگرایان فلسطینی شد


شاباک تاکید کرد که دو نفر از بازداشت شدگان مراد الکعبی از نابلس و خالد ابو الهیجا از جنین هستند که در حال برنامه ریزی برای اجرای عملیات ضد اسراییل تیراندازی بودند و دو قبضه اسلحه ام 16 هم از آن ها مصادره شده است.

- شاباک تاکید کرد که دو نفر از بازداشت شدگان مراد الکعبی از نابلس و خالد ابو الهیجا از جنین هستند که در حال برنامه ریزی برای اجرای عملیات ضد اسراییل تیراندازی بودند و دو قبضه اسلحه ام 16 هم از آن ها مصادره شده است.

سرویس امنیت داخلی اسراییل شاباک مدعی شد که یک تیم وابسته به جبهه خلق آزادی فلسطین را که در دو شهر جنین و نابلس فعالیت داشت و قصد طرح ریزی عملیات هایی علیه این رژیم را داشت، بازداشت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرویس های امنیت داخلی اسراییل امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که اعضای این تیم طی ماه های اخیر پس از برنامه ریزی برای انجام عملیات های ضداسراییلی به دستور علام الکعبی ، از رهبران تبعیدی جبهه خلق به غزه که اکنون در لبنان حضور دارد، بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسراییل علام الکعبی را به جذب مبارزان مقاومت در کرانه باختری به منظور اجرای عملیات های ضداسراییلی متهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس امنیت داخلی اسراییل مدعی بازداشت یک تیم عملیاتی از چپگرایان فلسطینی شد

سرویس امنیت داخلی اسراییل مدعی بازداشت یک تیم عملیاتی از چپگرایان فلسطینی شد