مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-20اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه گازرسانی در استان مرکزی


مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه گازرسانی در استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه گازرسانی در استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

مهدی کمال آبادی فراهانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، شرکت گاز استان مرکزی، گازرسانی به روستای ورکبار از توابع شهرستان ساوه با اعتباری بالغ بر 77 میلیارد ریال و بهره برداری از 10 هزار و 716 متر شبکه گاز را به انجام می رساند.

وی با اشاره به اینکه با این پروژه 70 خانوار این روستا از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، گفت: در این هفته عملیات اجرایی گازرسانی به دو روستای پلنگ آباد از توابع شهرستان ساوه و خرازان از توابع شهرستان تفرش، نیز آغاز می شود.

کمال آبادی فراهانی افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به این دو روستا با اعتباری بالغ بر 133میلیارد ریال و اجرای 18هزار و 468 متر شبکه گاز انجام می شود که با اتمام این پروژه بیش از 100 خانوار ساکن در این دو روستا در آینده نزدیک از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به گازرسانی به ایستگاه تقلیل فشار گاز قوچ امامی از توابع شهرستان ساوه به عنوان دیگر پروژه شرکت در هفته دولت، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد و 600 میلیون ریال مورد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه گازرسانی در استان مرکزی

افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه گازرسانی در استان مرکزی