مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:002023-07-24بين الملل

رییس رژیم موقت: اسراییل در وضعیت اضطراری است


رییس رژیم صهیونیستی با هشدار درباره وضعیت اضطراری که در پی طرح تغییرات قضایی نخست وزیر این رژیم در فلسطین اشغالی ایجاد شده، خوستار حصول اجماع حداکثری بر سر این طرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسحاق هرتزوگ رییس رژیم موقت صهیونیستی امروز (دوشنبه) هشدار داد که این رژیم در پی طرح تغییرات قضایی کابینه تل آویو، در وضعیت اضطرار داخلی قرار گرفته است.

هرتزوگ با صدور بیانیه ای در بحبوحه رأی گیری کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بر سر طرح تغییرات قضایی، از ائتلاف احزاب کابینه و همچنین احزاب مخالف خواست تا در مورد قانون تغییرات قضایی به اجماع برسند.

به نوشته وبگاه عروتص شوع ، وی در این بیانیه گفت: ما در شرایط اضطراری داخلی هستیم، اکنون زمان مسئولیت پذیر بودن است، ما شبانه روز و به هر شکل ممکن برای یافتن راه حل تلاش می کنیم، امکان اجماع وجود دارد، اما هنوز خلأهایی هست که نیاز به مسئولیت پذیری طرفین دارد .

رییس رژیم جعلی صهیونیستی با بیان اینکه اتباع این رژیم انتظار مسئولیت پذیری از ائتلاف کابینه دارند، افزود: در این برهه حساس از ائتلاف کابینه می خواهم شجاعانه عمل کنند و دست خود را برای رسیدن به اجماع دراز کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس رژیم موقت: اسراییل در وضعیت اضطراری است

رییس رژیم موقت: اسراییل در وضعیت اضطراری است