مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-16سياسي

حضور قاریان بین المللی در مسابقات سراسری قرآن کریم


رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور قاریان بین المللی در مسابقات سراسری قرآن کریم که به میزبانی بجنورد برگزار می شود، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید مجیدی صبح چهار شنبه در جلسه هماهنگی مسابقات سراسری قرآن کریم که در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: هیچ دوره ای به اندازه این دوره هماهنگی مدیران را شاهد نبودیم.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: به واسطه پیگیری و حضور مدیران ارشد خراسان شمالی، روند اجرای این مسابقات در مسیر برگزاری بهتر تسریع یافته است.

وی با اعلام اینکه به زودی از خیرین برای انجام موقوفات با هدف فعالیت قرآنی در کشورهای اروپایی به ویژه در سوئد و دانمارک دعوت خواهد شد، افزود: موضوع هتک حرمت به قرآن در کشورهای اروپایی موضوع بسیار مهمی است به طوری که نباید تنها به انتشار بیانیه اکتفا کرد بلکه باید رویدادهای قرآنی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی از حضور قاریان بین المللی و خارجی و احتمالاً مصری و تانزانیایی نیز در این مسابقات سخن گفت و افزود: در این رویداد بزرگ قرآنی، مؤسسات و شخصیت های قرآنی استان نقش برجسته ای خواهند داشت.

اسکان قاریان خواهر و برادر، اعزام قاریان بین المللی به تمام شهرستان ها، تخصیص بودجه لازم برای مسابقات سراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور قاریان بین المللی در مسابقات سراسری قرآن کریم

حضور قاریان بین المللی در مسابقات سراسری قرآن کریم