مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-07بين الملل

ادامه واکنش ها به مانور کشتی های جنگی روسیه و چین در نزدیک آلاسکا


چهار کشتی جنگی و یک هواپیمای شناسایی آمریکا که در واکنش به گشت زنی مشترک کشتی های نظامی چینی و روسیه ای در نزدیکی آلاسکا، - رسانه های آمریکایی نوشتند: چهار کشتی جنگی و یک هواپیمای شناسایی آمریکا که در واکنش به گشت زنی مشترک کشتی های نظامی چینی و روسیه ای در نزدیکی آلاسکا، به منطقه اعزام شدند، در آب های بین المللی می مانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک سخنگوی فرماندهی شمال آمریکا به سی ان ان گفت که نورتکام و فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی هواپیماها و کشتی هایی را برای نظارت بر گشت زنی روسیه و چین مستقر کردند که در آب های بین المللی ماندند.

پیش از این لیو پنگیو ، سخنگوی سفارت چین در بیانیه ای به سی ان ان گفت: طبق برنامه همکاری سالانه ارتش چین و روسیه، کشتی های دو کشور اخیرا گشت های دریایی مشترکی را در آب های مربوطه در غرب و شمال اقیانوس آرام انجام داده اند.

این اقدام هیچ شخص ثالثی را هدف قرار نمی دهد و ربطی به وضعیت کنونی بین المللی و منطقه ای ندارد.

در همین حال بلیک هرزینگر ، محقق مرکز مطالعات آمریکا در استرالیا، تاکید کرد که کشتی های جنگی چین و روسیه تهدیدی نیستند و مطابق قوانین بین المللی عمل می کنند، درست مانند کشتی های نیروی دریایی ایالات متحده که هنگام عملیات در سواحل چین یا روسیه عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه واکنش ها به مانور کشتی های جنگی روسیه و چین در نزدیک آلاسکا

ادامه واکنش ها به مانور کشتی های جنگی روسیه و چین در نزدیک آلاسکا