مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-10سياسي

رسانه ها به روشنگری و آگاهی بخشی جامعه کمک می کنند


رییس شورای اسلامی استان زنجان رسانه ها را عامل روشنگری جامعه دانست و گفت: این روشنگری را عامل آگاهی مردم در راستای پیگیری مسائل و مشکلات است هر چند محدودیت هایی در این راستا وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اسکندر عابدینی، رییس شورای اسلامی استان زنجان در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس که به مناسبت روز خبرنگار همراه با حجت الاسلام علیرضا بهرامی و حسین بابایی نمایندگان شورای اسلامی ایجرود و سلطانیه انجام شد، رسانه ها را عامل روشنگری جامعه دانست و اظهار کرد: این روشنگری را عامل آگاهی مردم در راستای پیگیری مسائل و مشکلات است هر چند محدودیت هایی در این راستا وجود دارد.

رییس شورای اسلامی استان زنجان با تشریح وضعیت و چگونگی شکل گیری شورای استان افزود: این شورا با حضور یک عضو از شورای اسلامی شهرستان ها تشکیل می شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به جایگاه اعضای شوراها تصریح کرد: حضور این افراد که هر کدام نمایندگی شهرستان ها را دارند و کوله باری از اخبار و آگاه به مشکلات هستند می تواند منعکس کننده خواسته ها و مطالبات مردمی باشد.

همچنین علیرضا بهرامی، نماینده شورای اسلامی شهرستان ایجرود با تاکید بر اینکه آسیب و نقطه قوت در فضای مجازی است، افزود: هجمه دشمن برای تلقین ناکارآمدی نظام است و فراگیر کردن ناامیدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها به روشنگری و آگاهی بخشی جامعه کمک می کنند

رسانه ها به روشنگری و آگاهی بخشی جامعه کمک می کنند