مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-01بين الملل

فتنه جدید تل آویو در جنوب لبنان


درگیری های مشکوک در اردوگاه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان آن هم در شرایط حساس کنونی میان حزب الله لبنان و اشغالگران صهیونیست از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- گروه بین الملل : درگیری های اخیر میان گروه های فلسطینی در اردوگاه عین الحلوه متعلق به آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان، توجه بسیاری از تحلیلگران را به خود جلب کرده است به طوری که آنها معتقدند این درگیری ها در شرایط کنونی مشکوک بوده و می تواند فتنه ای از جانب رژیم صهیونیستی برای مشغول کردن مقاومت اسلامی در لبنان باشد.

عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در روزنامه رأی الیوم نوشت: شکست نشست نمایندگان گروه های فلسطینی به ریاست محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان، در مصر را پیش بینی می کردیم اما فکر نمی کردیم این ناکامی به این سرعت بر اردوگاه عین الحلوه متعلق به آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان تأثیر گذاشته و باعث کشته شدن چند تن در درگیری نیروهای جنبش فتح و گروه های اسلامی شود.

این درگیری ها بعد از گذشت چند روز از سفر ماجد فرج رییس سرویس اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین به لبنان رخ می دهد.

درگیری های مذکور در حالی رخ می دهد که تنش ها میان حزب الله لبنان و اشغالگران صهیونیست و تهدیدات توخالی نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه مقاومت لبنان، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه جدید تل آویو در جنوب لبنان

فتنه جدید تل آویو در جنوب لبنان