مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-18اقتصادي

امحاء بالغ بر 52 تن کالای قاچاق در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: پدیده شوم قاچاق یکی از معضلات عمده اجتماعی و اقتصادی کشور است و قاچاق کالا و ارز امروز تولید و اشتغال ما حتی سلامت جامعه ما را هدف قرار داده است.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: پدیده شوم قاچاق یکی از معضلات عمده اجتماعی و اقتصادی کشور است و قاچاق کالا و ارز امروز تولید و اشتغال ما حتی سلامت جامعه ما را هدف قرار داده است.

سردارعلی اکبر جاویدان صبح امروز (27 مردادماه) در تشریح امحاء انواع کالای قاچاق در بندرعباس، پدیده شوم قاچاق را یکی از معضلات عمده اجتماعی و اقتصادی کشور دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی افتخار دارد که به عنوان پرچمدار مقابله و مبارزه با قاچاق و با همکاری و همراهی همه نهادها و سازمان های دولتی کشوری و لشکری از همه ظرفیت های خودش استفاده می کند.

وی افزود: یکی از اولویت های مهم مأموریت های انتظامی امروز بحث مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق است بر همین اساس کالاهایی که به هر جهت به عنوان قاچاق کشف می شوند و ما تولید داخلی آن را داریم و یا اینکه کالاهای ممنوعه است، می بایست امحاء شوند که هم بخشی از کشفیاتی که توسط همکاران بنده در حوزه انتظامی و دریابانی کشف و ضبط شده با هماهنگی و همکاری بسیار خوب مقام قضایی و سایر دستگاه های متولی در سطح استان در این مکان امح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحاء بالغ بر 52 تن کالای قاچاق در هرمزگان

امحاء بالغ بر 52 تن کالای قاچاق در هرمزگان