مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 23:302023-08-21اقتصادي

رونمایی از هواپیمای بدون سرنشین قاهر در ماه های آینده


رییس سازمان صنایع هوایی نیرو های مسلح، با اشاره به جنگنده قاهر 313، بیان داشت: پروژه قاهر در دو ورژن درحال ساخت است یکی از این ورژن ها هواپیمای بدون سرنشین است که در ماه های آینده رونمایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،امیر خواجه فرد رییس سازمان صنایع هوایی نیرو های مسلح، اظهار داشت: ما در این چهل سال یک فرایند پیچیده ای را سپری کرده ایم و در این مدت هیچ پرنده ای در زمینه گلوگاهی فن آوری زمین گیر نبوده و تمام پرنده ها تعمیر و اورهال شده اند.

وی افزود: تقریبا بعد از جنگ حدود 15 سال بنیاد دانشی محصولات را استخراج کردیم؛ زیرا برخی از این شرکت های بین المللی به ما سرویس دهی نمی دادند و نمی دهند از این رو برای ارتقاء و ساماندهی این پرنده ها نیازمند استخراج فناوری آن ها بودیم و اکنون دانش استخراج شده و با کمک دانش و فناوری آن ها درحال شکل گیری محصولات جدید با  فناوری های جدید است.

رییس سازمان صنایع هوایی نیرو های مسلح، گفت: در حوزه بالگردی بیش از 15 تنوع بالگرد وجود دارد و این بالگرد ها همواره باید عملیاتی باشند.

در همین کمیت نیز در حوزه هواپیما وجود دارد در نیروی هوایی کشورمان 15 تنوع هواپیما وجود دارد که در زمان جنگ 3 تنوع هواپیما داشتیم، اما امروز 9 تنوع به این جنگنده ها از جمله جنگنده های شرقی و اروپایی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از هواپیمای بدون سرنشین قاهر در ماه های آینده

رونمایی از هواپیمای بدون سرنشین قاهر در ماه های آینده