مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-24حوادث

کشف 207 تن موادمخدر در 4 ماه/ افزایش 2 درصدی کشفیات


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: در 4 ماهه ابتدایی سال، 207 تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده که نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: یکی از مهم ترین چالش های اجتماعی و امنیتی در سطح جهان اعتیاد و قاچاق مواد مخدر است و نگرانی های عمده ای در سطح جهان ایجاد کرده است.

وی افزود: کشور افغانستان همچنان بزرگ ترین تولید کننده در جهان است که در سال 2022 تولید به 6 هزار و 200 تن رسیده است.

کاکاوند گفت: در 4 ماهه ابتدای سال 207 تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده است که نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش داشته ایم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه تریاک با بیش از 156 تن در صدر کشفیات مواد مخدر وجود دارد، گفت: حدود 527 باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و منهدم شده و 60 قاچاقچی مواد مخدر هم شناسایی و دستگیر شده اند.

وی افزود: عملیات حج امسال به واسطه رعایت زائران و کنترل پلیس بدون هیچ مشکلی به پایان رسید و تا به این لحظه گزارشی مبنی بر دستگیری زائران در عربستان گزارش نشده است.

کاکاوند گفت: تجربه سنوات گذشته نشان می دهد معدود افرادی از زائران عتبات عالیات رعایت ممنوعیات مواد مخدر و روان گردان را نداشته و بعضاً مواد مصرفی را همراه خود می بردند که در مرزها این افراد دستگیر می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 207 تن موادمخدر در 4 ماه/ افزایش 2 درصدی کشفیات

کشف 207 تن موادمخدر در 4 ماه/ افزایش 2 درصدی کشفیات