مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 00:252023-07-25سياسي

مددجویی از قرارگاه خاتم الانبیاء برای رفع تنش آبی گلستان


استاندار گلستان از فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) درخواست کرد تا نسبت به رفع تنش آبی این استان نگاه ویژه داشته باشد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان از فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) درخواست کرد تا نسبت به رفع تنش آبی این استان نگاه ویژه داشته باشد.

علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه 3 مردادماه 1402 در دیدار با سردار عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) که با حضور سردار ملک شاهکویی، فرمانده سپاه نینوای گلستان و تعدادی از مدیران کل استان برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه استان گلستان به عنوان یکی از چهار استان دارای تنش آبی کشور مطرح بوده و در همین راستا نیازمند نگاه و پیگیری مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) هستیم.

وی با بیان اینکه پروژه های آب رسانی و خدمت به مردم اولویت مطالبات مجموعه استانداری در طرح های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) است، ادامه داد: پروژه در دست احداث سد نرماب از پروژه های راهبردی استان بوده که مهم ترین وظیفه آن تأمین آب شرب مردم شرق گلستان است.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه این سد پس از تکمیل و بهره برداری بیش از 535 هزار نفر از جمعیت استان را پوشش می دهد، افزود: در راستای سرعت بخشیدن به سه دستور ویژه رییس جمهوری در سفر اول استانی به گلستان همه کلان پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویی از قرارگاه خاتم الانبیاء برای رفع تنش آبی گلستان

مددجویی از قرارگاه خاتم الانبیاء برای رفع تنش آبی گلستان