مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 00:252023-08-13ورزشي

انبار تجهیزات امدادی هلال احمر دیلم در هفته دولت افتتاح می شود


مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: با پیگیری های صورت گرفته، انبار تجهیزات امدادی هلال احمر دیلم در هفته دولت افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان ایزدپناه یکشنبه شب در بازدید از پروژه های امدادی هلال احمر از جمله انبار هلال احمر در دیلم اظهار داشت: تأمین اقلام و تجهیزات امدادی برای استفاده در مواقع بحرانی همواره جز اولویت های هلال احمر بوده است.

وی بیان کرد: وجود مکان مناسب برای حفظ و نگه داری تجهیزات امدادی از جمله مسائلی است که در شعب مختلف هلال احمر استان مورد توجه ویژه قرار دارد و شهرستان دیلم هم از این قاعده مستثنی نیست.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: عملیات ساخت انبار امدادی دیلم مراحل پایانی و تجهیز خود را طی می کند و ا در هفته دولت با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در بازدید از این انبار علی رغم نصب سیستم اعلام حریق، دستور نصب سیستم اطفا حریق به منظور بالا بردن سطح ایمنی این انبار نیز صادر شد و طی هفته جاری این سیستم نیز نصب و راه اندازی می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: آماده اجرای فازهای بعدی مجموعه که شامل دیوارکشی و محوطه سازی است نیز هستیم و آمادگی داریم با حمایت فرماندار دیلم یک سالن ورزشی چندمنظوره در دیلم احداث کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار تجهیزات امدادی هلال احمر دیلم در هفته دولت افتتاح می شود

انبار تجهیزات امدادی هلال احمر دیلم در هفته دولت افتتاح می شود