مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-06سياسي

دستگاه های برتر حوزه امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان معرفی شدند


دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان از معرفی دستگاه ها و مدیران برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان از معرفی دستگاه ها و مدیران برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان خبر داد.

محسن اکبری در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک تکلیف شرعی و قانونی برای همگان است و همه در این زمینه باید ایفاگر نقش خود باشند.

وی افزود: در کنار اینکه مردم باید نقش آفرین باشند، نهادها و ادارات و دستگاه های حاکمیتی نیز بر اساس تکالیف خود باید در این زمینه گام بردارند و مسئولیت اجتماعی خود در زمینه احیاء امر به معروف و نهی از منکر را به بهترین شکل ممکن اجرایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ادارات دولتی بسیاری در کشور و استان فعالیت دارند، شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در هر اداره ای تشکیل شده که وظیفه آن احیا فریضتین، تلاش برای تبلیغ و ترویج این دو واجب فراموش شده و احصاء مصادیق معروف و منکر خاص خود است که پس از آن باید تلاش کنند تا معروفات تقویت و منکرات نیز حذف و کاهش یابد و گزارشات خود را نیز منعکس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های برتر حوزه امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان معرفی شدند

دستگاه های برتر حوزه امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان معرفی شدند