مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-22اجتماعي

سفر به مناطق ییلاقی در حومه تهران


مناطق ییلاقی بهترین انتخاب برای سفر در فصل های گرم سال هستند؛ نقطه مقابل گرما، در این فصل برای سفر، سرما نیست، بلکه خنکای هوا و نسیم ملایمی است که از میان باغات و دشت ها و جنگل های سرسبز می وزند و روح را بدون تعارف، - نوازش می کنند.

در ایران کم نیستند ییلاقاتی که در فصل های بهار و تابستان به بهشتی می مانند که تصور وجود آنها در سرزمینمان به واقع باورپذیر نیست.

اما در همین شمال خودمان و در حومه شهر تهران، ییلاقات سرسبز و خوش آب و هوایی وجود دارند که انتخاب اول بسیاری از مسافران و گردشگران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت شب، در ییلاقات شمال می توان تجربه فوق العاده ای از طبیعت گردی و اقامت در گوشه ای دنج و پر از آرامش را بدست آورد و چند روزی را به دور از هر دغدغه و شلوغی و سر وصدایی سپری کرد.

روستای فیلبند در استان مازندران و شهرستان بابل قرار دارد.

به هر کدام از شهرهای مازندران که سفر کنید، می توانید با اجاره ویلا بهترین اقامت را تجربه کنید و به فرصت طبیعت گردی بسیار فوق العاده ای دست پیدا کنید.

ویلا شمال از هر سمتی به جنگل ها و دشت ها و رودخانه ها راه دارد و هر گردشگری می تواند برای داشتن پیوندی نزدیک تر با طبیعت، مکان اقامتی خود را از بین این ویلاهای جنگلی انتخاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به مناطق ییلاقی در حومه تهران

سفر به مناطق ییلاقی در حومه تهران