مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-24سياسي

گفت وگو با نسل z باید از موضع برابر باشد/ کم بودن پیمایش ها در رابطه با این نسل


یک پژوهشگر اجتماعی با اشاره به اینکه نسل z به راحتی به روابط عمودی و ساختارمند مبتنی بر سلسله مراتب قدرت تن نمی دهد و به راحتی تفاوت های منزلتی را بر نمی تابد، - ایسنا/خراسان رضوی یک پژوهشگر اجتماعی با اشاره به اینکه نسل z به راحتی به روابط عمودی و ساختارمند مبتنی بر سلسله مراتب قدرت تن نمی دهد و به راحتی تفاوت های منزلتی را بر نمی تابد، گفت: بنابراین اگر قرار است با این نسل وارد گفت وگو شوید باید از موضع برابر وارد شده و این موضع برابر نباید نمایشی باشد.

دکتر حسن رضایی بحرآباد در نشستی با عنوان نسل Z از نگاه جامعه شناسان و تاثیر آن در آینده ایران که در ساختمان سازمان جوانان حزب کارگران سازندگی ایران-خراسان رضوی برگزار شد، عنوان کرد: وقتی از نسل صحبت می کنیم منظورمان نسل زیستی و جمعیت شناختی نیست و ما نمی توانیم بازه های زمانی را تقسیم بندی کنیم.

وی با بیان اینکه نسل یک مفهوم اجتماعی است، ادامه داد: اگرچه ممکن است شباهت هایی در طول بازه های زمانی تقسیم بندی شده ببینید، اما آن چه ناظر بر این تقسیم بندی بوده مفاهیم اجتماعی است.

درواقع شاید اصلی ترین قدر اشتراک درونی و قدر تفاوت با سایر نسل ها، نحوه و شیوه اجتماعی شدن آن ها و محیطی است که در آن رشد پیدا کرده اند، اما تقسیم بندی ها و نظریه پردازی ها در جای دیگری شکل گرفته است و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با نسل z باید از موضع برابر باشد/ کم بودن پیمایش ها در رابطه با این نسل

گفت وگو با نسل z باید از موضع برابر باشد/ کم بودن پیمایش ها در رابطه با این نسل