مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-05اجتماعي

صنایع شهرستان اردستان به دنبال نیروی کار


رییس مرکز فنی و حرفه ای اردستان گفت: امروزه با کمبود نیروی کار در شهرستان اردستان مواجه هستیم و عمدتا صنایع شهرستان به دنبال نیروی کار هستند.

- حسن قاسمی سپرو رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار داشت: در مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردستان در یک سال گذشته حدود یک هزار و 700 نفر در قالب 400 هزار ساعت در رشته های مختلف آموزش دیده اند که حدود 65 درصد این افراد در آزمون های فنی و حرفه ای قبول شده و گواهی دریافت کرده اند.

وی افزود: آموزش های فنی و حرفه ای در شهرستان اردستان در قالب دو بخش دولتی و غیردولتی ارائه می شود، آموزش های بخش دولتی در سه بخش ثابت مرکز برادران، خواهران و شهر زواره و یک مرکز ثابت مهاباد بوده همچنین در بخش غیردولتی، حدود 30 آموزشگاه آزاد ارائه خدمات می کنند.

قاسمی سپرو تصریح کرد: در مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران اردستان رشته های فنی و پایه نظیر جوشکاری، تراشکاری، مکانیک خودرو، صنایع ساختمان و برق صنعتی همچنین در مرکز خواهران حرفه های طراحی دوخت، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آشپزی، صنایع دستی و هنر آموزش داده می شود.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اردستان با بیان اینکه مشاوره و نیازسنجی برای هنرآموزان فنی و حرفه ای انجام می شود، خاطرنشان کرد: هر دانش آموز در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع شهرستان اردستان به دنبال نیروی کار

صنایع شهرستان اردستان به دنبال نیروی کار