مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 03:252023-07-27بين الملل

شهادت نوجوان 14 ساله فلسطینی در کرانه باختری


وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد نوجوان 14 ساله فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به سر او، به شهادت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های فلسطینی بامداد پنجشنبه از یورش و ورود غیرقانونی نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به منطقه ای در شهر قلقیلیه در کرانه باختری خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد بین جوانان فلسطینی و رزمندگان مقاومت با نظامیان تروریست صهیونیست در محله النقار واقع در قلقیلیه درگیری شدیدی رخ داد.

طبق گزارش ها، یک نوجوان فلسطینی 14 ساله به نام فارس شرحبیل ابوسمره در جریان این درگیری ها بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر به شدت مجروح شده و به بیمارستان دولتی قلقیلیه انتقال یافت.

وزارت بهداشت فلسطین اما دقایقی بعد خبر داد که این نوجوان فلسطینی به دلیل شدت جراحات، جان خود را از دست داده و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه درگیری ها، رسانه های فلسطینی همچنین گفتند که رزمندگان مقاومت، برج نظامی صهیونیست های کودک کُش در ورودی اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل را با کوکتل مولوتف هدف قرار دادند.

    روز چهارشنبه نیز وزارت بهداشت فلسطین گفته بود که از ابتدای سال جاری میلادی (2023) تاکنون 180 فلسطینی به شهادت رسیده و 5871 نفر دیگر به دست صهیونیست ها زخمی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت نوجوان 14 ساله فلسطینی در کرانه باختری

شهادت نوجوان 14 ساله فلسطینی در کرانه باختری