مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-17اجتماعي

آسمان صاف همراه با وزش باد در دشت کاشان


رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان گفت: تفسیر نقشه های هواشناسی، نشان دهنده ادامه جوی پایدار در مناطق مختلف دشت کاشان تا 5 روز آینده است و پدیده غالب آب و هوایی، - ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان گفت: تفسیر نقشه های هواشناسی، نشان دهنده ادامه جوی پایدار در مناطق مختلف دشت کاشان تا 5 روز آینده است و پدیده غالب آب و هوایی، آسمان صاف همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شدت دمای هوا نسبت به هفته های قبل کاهش یافته است، اما دمای حداکثر در روزهای پنجشنبه 38 درجه، جمعه 39 درجه و شنبه و یکشنبه آینده به 40 درجه سانتی گراد می رسد.

وی افزود: دمای حداقل نیز در این مدت 23 درجه بالای صفر خواهد بود که دمای حداقل هوا در مناطق کوهستانی بین 4تا 6 درجه کمتر از مناطق دشت خواهد بود و سرعت باد به 15 متر بر ثانیه پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: بهره برداران منطقه کاشان و به خصوص پنبه کاران با توجه به کاهش محسوس دما، فاصله آبیاری مزرعه را افزایش داده و باغداران نیز با توجه به شرایط مناسب آب و هوا در صورت نیاز، برای محلول پاشی وسم پاشی محصول اقدام کنند.

وی تأکید کرد: باغداران پسته با توجه به شرایط دما، نسبت به پایش آفت های مکنده به ویژه سن سبز و پسیل پسته اقدام کرده و در صورت مشاهده آفت، برای مبارزه با آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان صاف همراه با وزش باد در دشت کاشان

آسمان صاف همراه با وزش باد در دشت کاشان