مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-14اجتماعي

جایگاه آموزش و پرورش دیلم در سطح استان بوشهر مطلوب است


جایگاه آموزش و پرورش دیلم در سطح استان بوشهر مطلوب است و انتظار می رود با توجه به ظرفیت شهرستان ارتقا یابد.

- بوشهر- فرماندار شهرستان دیلم گفت: جایگاه آموزش و پرورش دیلم در سطح استان بوشهر مطلوب است و انتظار می رود با توجه به ظرفیت شهرستان ارتقا یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی ظهر دوشنبه بر ضرورت تکمیل، تجهیز و آماده سازی برای آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد و اظهار داشت: مهرماه بهار دانش و دانش آموزی است و همه باید تلاش کنیم فضای شادمان، دلنشین و بانشاط برای تحصیل دانش آموزان فراهم کنیم فرماندار شهرستان دیلم افزود: خوشبختانه جایگاه آموزش و پرورش دیلم در سطح استان مطلوب است و انتظار می رود با توجه به ظرفیت شهرستان نیز ارتقا یابد.

وی گفت: وظیفه و رسالت اصلی آموزش و پرورش تربیت نسل است و اگر بخواهیم در میان کشورهای پیشرفته و توسعه یافته باشیم، باید نظام آموزشی قوی و خوبی داشته باشیم.

رییس شورای آموزش و پرورش ادامه داد: زیرساخت ارتقا نسل آینده ساز کشور در دستان معلمان است و با ارائه عملکرد خوب و مطلوب قشر فرهنگی، قطعاً شاهد پرورش نسل خوبی برای جامعه خواهیم بود.

اسدی افزود: به جهت اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش، در سال جدید اعتبارات خوبی در کمیته برنامه ریزی شهرستان و از محل اعتبارات نماینده مردم در مجلس برای آموزش و پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه آموزش و پرورش دیلم در سطح استان بوشهر مطلوب است

جایگاه آموزش و پرورش دیلم در سطح استان بوشهر مطلوب است