مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:402023-07-30اقتصادي

اخذ گواهینامه اتحادیه اروپا در حوزه ایمنی توسط سازمان جهاد دانشگاهی شریف


مرکز خدمات تخصصی اپتیک سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف موفق به دریافت گواهینامه بین المللی EU-Type Examination برای شعله بین های AFDF و AFDL ساخت این سازمان از شرکت IMQ کشور ایتالیا شد.

- مرکز خدمات تخصصی اپتیک سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف موفق به دریافت گواهینامه بین المللی EU-Type Examination برای شعله بین های AFDF و AFDL ساخت این سازمان از شرکت IMQ کشور ایتالیا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حفظ امنیت کوره یکی از مهمترین دغدغه های واحدهای صنعتی است؛ لذا وضعیت شعله به طور پیوسته توسط دستگاه شعله بین به عنوان یک سیستم نظارتی و کنترلی رصد و پایش می شود.

دستگاه های شعله بین سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به گونه ای طراحی و ساخته شده است که قابلیت نصب روی انواع بویلر، محفظه احتراق توربین گازی و هر نوع کوره صنعتی با سوخت گاز، مازوت، گازوییل و ذغال سنگ را دارا بوده و در صورت خاموش شدن شعله، به سرعت فرمان بسته شدن دریچه سوخت را صادر کرده و از انفجار احتمالی جلوگیری می کند.

مرکز خدمات تخصصی اپتیک سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف جهت ارتقای ضریب ایمنی شعله بین و اخذ گواهینامه ضد انفجار، طی عقد قراردادی با شرکت آزمایشگاه های صنایع انرژی (اپیل) موفق به دریافت گواهینامه بین المللی EU-Type Examination برای شعله بین های AFDF و AFDL ساخت این سازمان از شرکت IMQ کشور ایتالیا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ گواهینامه اتحادیه اروپا در حوزه ایمنی توسط سازمان جهاد دانشگاهی شریف

اخذ گواهینامه اتحادیه اروپا در حوزه ایمنی توسط سازمان جهاد دانشگاهی شریف