مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-19اقتصادي

154 کارخانه طی دو سال گذشته در همدان احیا شد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: 154 کارخانه در دو سال گذشته در استان همدان احیا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در آیین بهره برداری از فاز نخست شهرک صنفی- صنعتی بوعلی 2 با بیان اینکه کار بزرگی که امروز انجام شد نتیجه نوع نگاه توسعه بازار همدان به غرب کشور و تا همینطور تا نجف است اظهار کرد: این شهرک یک مرکز تجاری و هاب منطقه است و باید توسعه هم پیدا کند.

وی با بیان اینکه امروز این شهرک صنفی بوعلی با 10 هزار میلیارد تومان افتتاح شد از افتتاح پروژه های دیگری با حضور وزرا در سطح استان خبر داد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه امسال از 18 کارخانه استان بازدید داشتم که به 100 تا 300 کارگر فنی نیاز دارند ادامه داد: 154 کارخانه در دو سال گذشته در استان احیا شده است.

  وی با بیان اینکه امسال 500 هکتار به 50 هکتار شهرک فناوری همدان اضافه خواهد شد بیان کرد: از دادستان و رییس کل دادگستری همدان برای رفع مشکلات و کمک به آغاز کار شهرک صنفی بوعلی تشکر می کنم.

  دیگر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه این شهرک نماد مشارکت بخش خصوصی و دولتی است، اظهار کرد: باید برای استقرار واحدهای صنفی بازه زمانی در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

154 کارخانه طی دو سال گذشته در همدان احیا شد

154 کارخانه طی دو سال گذشته در همدان احیا شد