مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-17سياسي

بازدید رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح از منطقه نظامی نازعات


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در بازدید از جزایر سه گانه ایرانی و منطقه نظامی نازعات، گفت: دست ناپاک متجاوزان به خاک وطن را قطع خواهیم کرد.

- رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در بازدید از جزایر سه گانه ایرانی و منطقه نظامی نازعات، گفت: دست ناپاک متجاوزان به خاک وطن را قطع خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میزان، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به صورت سرزده از جزایر سه گانه ایرانی در خلیج فارس و منطقه نظامی نازعات بازدید کرد.

حجت السلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در بدو ورود به جزیره استراتژیک ابوموسی مورد استقبال مردم و مسوولان نظامی، اجرایی و قضایی قرار گرفت.

وی در ادامه سفر با حضور در گلزار شهدای ابوموسی با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهیدان والامقام انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

پورخاقان همچنین با تشکر و خداقوت به مدافعان حریم ایران اسلامی و مردم شریف و ولایت مدار ابوموسی به عنوان مرزبانان خلیج فارس در جنوبی ترین نقطه از کشور با اشاره به مالکیت ابدی جمهوری اسلامی ایران بر جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک اظهار کرد: این جزایر برای همیشه و تا ابد همچون نگینی بر تارک خیلج فارس و ایران اسلامی می درخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح از منطقه نظامی نازعات

بازدید رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح از منطقه نظامی نازعات