مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:002023-07-24سياسي

جلوگیری از 30 مورد سقط جنین طی یک سال گذشته در استان مرکزی


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی گفت: در طول یک سال گذشته با کمک گروه های مردمی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی توانسته ایم از انجام بیش از 30 مورد سقط جنین جلوگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید محمد دوست ظهر دوشنبه در آیین افتتاحیه مرکز مردمی نفس استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: مرکز مردمی نفس با رویکرد نجات فرزندان سقط در استان مرکزی آغاز به کار کرد و مهمترین اولویت این مرکز استفاده از ظرفیت های مردمی است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح الله استان مرکزی افزود: مرکز مردمی نفس در سه حوزه شناسایی، حمایت و فرهنگ سازی فعالیت می کند و در طول یک سال گذشته با کمک گروه های مردمی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی توانسته ایم بیش از 30 مورد انصراف از سقط جنین فرزندان در استان داشته باشیم.

محمددوست اضافه کرد: متأسفانه 95 درصد سقط جنین ها مربوط به سقط جنین غیرقانونی و به صورت زیرزمینی و توسط والدین که تنها پناهگاه فرزندان هستند و با مباشرت و معاونت مداخله گران تخصصی و غیرتخصصی صورت می گیرد که می تواند خطرات زیادی را برای مادران باردار در پی داشته باشد و تنها 5 درصد سقط جنین ها خودبه خودی و یا قانونی و با مجوز درمانی و پزشکی قانونی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از 30 مورد سقط جنین طی یک سال گذشته در استان مرکزی

جلوگیری از 30 مورد سقط جنین طی یک سال گذشته در استان مرکزی