مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-19سياسي

رییس کل دادگستری کرمانشاه از حوزه قضایی هرسین بازدید کرد


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در قالب هیأتی متشکل از معاونین خود از حوزه های قضایی هرسین و بیستون در راستای نظارت بر عملکرد و شناسایی مشکلات بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام کرمی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه صبح شنبه در قالب هیأتی متشکل از معاونین با حضور در حوزه قضایی شهرستان هرسین و نیز دادگاه عمومی بخش بیستون ضمن بازدید از دادگستری این شهرستان و دیدار با قضات و کارکنان مستمع سخنان رییس دادگستری و دادستان این شهرستان و نیز قضات و کارکنان شد.

در راستای نظارت بر عملکرد حوزه های قضایی تابعه و به منظور پیگیری و رفع مشکلات آنها و نیز تاکید بر اجرای دقیق سند تحول قضایی و حرکت در راستای این برنامه اساسی و تحولی، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از حوزه قضایی شهرستان هرسین و دادگاه عمومی بخش بیستون بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور برخی معاونین رییس کل دادگستری استان انجام گرفت با حضور در قسمت های مختلف دادگستری شهرستان هرسین از نزدیک در جریان عملکرد این حوزه قضایی قرار گرفتند.

کرمی در دیدار با رییس، قضات و کارکنان این حوزه قضایی با اطلاع از نقطه نظرات آنها دستورات لازم در راستای رفع مشکلات حوزه قضایی را صادر و بر اجرای دقیق برنامه های تدوین شده خصوصاً سند تحول قضایی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری کرمانشاه از حوزه قضایی هرسین بازدید کرد

رییس کل دادگستری کرمانشاه از حوزه قضایی هرسین بازدید کرد