مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-21فرهنگي

اغراق و تهمت درباره شاه اسماعیل زیاد است


کارگردان و طراح نمایش شاه اسماعیل گفت: نمایش شاه اسماعیل نمودی از فرهنگ اصیل استان اردبیل است و در این نمایش به شناخت شخصیت هنردوست شاه اسماعیل تأکید شده است.

- ایسنا/اردبیل کارگردان و طراح نمایش شاه اسماعیل گفت: نمایش شاه اسماعیل نمودی از فرهنگ اصیل استان اردبیل است و در این نمایش به شناخت شخصیت هنردوست شاه اسماعیل تأکید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غریب منوچهری 30 مرداد در نشست خبری نمایش شاه اسماعیل که با حضور عوامل نمایش و علاقمندان و همچنین کارشناس قزلباش شناس از ترکیه در مجتمع فدک برگزار شد، با اذعان بر اینکه نمایش شاه اسماعیل برگرفته از فرهنگ اصیل استان است، گفت: وجود شاه اسماعیل برای استان اردبیل نام آوری داشته است و در سخنان رهبری هم ایجاد وحدت از رهاوردهای شاه اسماعیل بوده است.

وی با اعلام اینکه قرارداد اولیه کار با حوزه هنری استان بود، افزود: گروه تأتر مغان هنر با همکاری بعدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل میراث فرهنگی استان و همچنین سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل کار تولید تداوم پیدا کرد و پخته تر شد.

منوچهری با اشاره به اینکه از بازیگران نامی استان در نمایش بهره بردیم، بیان کرد: نمایش شاه اسماعیل در برخی از شهرستان های استان و تعدادی از استان های دیگر کشور به اجرا درآمد و در جشنواره تئأتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغراق و تهمت درباره شاه اسماعیل زیاد است

اغراق و تهمت درباره شاه اسماعیل زیاد است