مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-16سياسي

کمیته امداد در تولید فقر هیچ نقشی ندارد


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد یک نهاد انقلابی و حامی مظلومان است و هیچ نقشی در تولید فقر و یا گستردگی آن ندارد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد یک نهاد انقلابی و حامی مظلومان است و هیچ نقشی در تولید فقر و یا گستردگی آن ندارد.

علیرضا حسین نژاد 25 مرداد در دیدار با سرپرست جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: این نهاد انقلابی در سایه تعامل و ارتباط با سایر دستگاه ها سعی در توانمندسازی و ایجاد فرصت های اشتغال خانواده های نیازمند دارد.

وی بیان کرد: در پرورش نوغان به عنوان طرح موفق در روستاهای جنوب استان فعالیت های خوبی را شاهد هستیم ولی انتظار داریم با توزیع نوغان، پرورش کرم ابریشم و تولیدات آن توسعه پیدا کند.

حسین نژاد گفت: در دورترین روستاها و مناطق محروم با همراهی جهاد کشاورزی پرداخت تسهیلات و خدمات مشاوره ای و کارشناسی را شاهد هستیم که این امر می تواند ترغیب و تشویق جامعه هدف کمیته امداد را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، اصلی ترین رویکرد کمیته امداد را در توانمندسازی مددجویان و کاهش جمعیت تحت حمایت و ایجاد اشتغال و کارآفرینی اعلام کرد و افزود: در سطح ملی 500 هزار فرصت شغلی و در استان اردبیل نیز اشتغال مددجویان با پرداخت 900 میلیارد تومان هدفگذاری شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد در تولید فقر هیچ نقشی ندارد

کمیته امداد در تولید فقر هیچ نقشی ندارد